måndag 4 oktober 2010

KM Agility Ulricehamns Brukshundklubb 3.okt.-10

Tack för en fin dag på agilityplan i går!
Här kommer foton ..en hel hög, några inte så skarpa som jag hade önskat, men jag hoppas de duger ändå. Tyvärr, har jag inte fått bra kort på alla hunderna, bättre lycka en annan gång, Edith..

Jag nummererar bilderna, de som vill ha ett i större format hem på email, emailar mig bara med förfrågan!
Det var en mycket trevlig dag, mycket snyggt, några goa skratt och härligt med grillning efteråt: Well done!!

Så skall GRATTISSAR ges till alla deltagare.....men en extra till vinnarna!

                                                                      1:
                                                    
                                                                         2:
                                                                             3:
                                                                              4:
                                                                            5:
6:
7:
8:



Måste ta en paus i uppläggingen...blogspot har serverproblem!!!!

Jag provar igen senare ikväll....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar