fredag 7 januari 2011

My Dog torsdag 6.jan-11

9 timmars vistelse i går på MyDog utan hund...ny erfarenhet!
Staffarna var hela 75 i antalet och hade således en hel ring för sig själva under dagen. Bra domare!
Jag lärde mig en hel del om båda mentaliteten, exteriöret och hälsoaspekten, ja. Jätteinteressant.
Endel att ta tag i, ja, självklart. Alla raser har det.
Jag gillade båda vinnande hundar, särskilt tiken, som är en av få staffar som verkligen kan kallas Top Showdog med all den glädje karisma arrogans som det innebärer. Hon är ännu mycket ung också, så vi håller alla tummar för att hon fortsätter så..då kan hon nå verkligen långt. Snygg är hon också!

Jag tog några kort, men jag har tyvärr för dålig blitz till att lyckas med kvaliteten i går, jag lägger in bara några, som minnen... utan namn.












  

1 kommentar:

  1. Fina bilder på fina hundar Edith! :)
    Glädjer mej till att få komma å klämma på lille Victor snart...

    SvaraRadera