onsdag 26 januari 2011

Victor har fokus inte jag..

Hehe, idag tog jag några bilder hastigt..med fel objektiv då självsagt..men altså denne Victor killen han har ett så underbart fokus, oavsätt vad jag gör eller säger till honnom. Jag ser så fram emot våren nu när det blir mera bekvämt för oss båda att träna utomhus...  Vi torrtränar inne på köksgolvet, går det med, men under miljöträningen i Gällstad i förgår, märktes det att inne och ute är helt två olika saker, Victor!

Douglas kom med på några kort också, men han var nyvaken och fattade inget...sötknoppen han med!
Victor och Douglas är två helt olika typer mtp arbetsinteresse områden. Victor är sugen på allt, Douglas väljer själv ut det som ev. kan bli kul.....han är ju en omplacerat kille som antagligen har fått bestämma mycket själv.. han har nu blivit en i flocken och gör fortfarande stora framsteg. Han är den andra guldklimpen min!
General Randa vilte på annat eget rum...









Victor har samma uttryck fryst i alla lägen...fokus, säger matte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar