söndag 12 september 2010

Staffordshire Bullterriern kom hem i går!

OCH; det blev den jag mest önskade: Joddricks Uncomparable Atul!

TACK LAILA!!!

VÄLKOMMEN HEM LJUVLIGA VICTOR!!!

Han skall heta Victor...han är en stor herreman i litet förmat...han har en kanon karaktär, framåt, modig, glad och vacker....kan inte önska sig mera.. Duktig är han också; sov 7 timmar första natten, äter och går till dörren när han vill på toa.. vilken duktig valp 8 1/2 vecka bara! Jag är så kär!!!!!!

Hundtyp?.. ja; han är ju så liten av storlek...han åkte hem i "kattbur"...hihi..jag är ju inte van till sådana storlekar, men så händigt och praktiskt på alla sätt.... jag måste in till zoo affären i morgon: här finns inga hjälpmedler i rätt storlek ;)) UNDERBART! Ajaj vilken glädje för mig..

Tikarna här hemma har tagit emot Victor på alldeles rätt sätt; som förväntat, Randa; kolla upp, kolla upp, ha kontroll, men akseptans snabbt. Althea tyckte han var lite äcklig, men vill idag gärna busa med honnom. Allt som förväntat och det här ska gå superbra!

Jag har inte hunnit ta egna kort än, men har lånat nån från Joddricks: Här är han 6 1/2 vecka gammal:






Här är kort på föräldrarna: Sunstaffs Azalea först:


Och här pappa Lyckostaffens Rufus:

Lite mera info finns under tidigare inlägg, och hemsidan vill självsagt uppdateras inom kort.

                                                                  <3 <3 <3

*

1 kommentar: